Gigantul american a început să testeze afișarea în Facebook a Story-urilor postate pe Instagram, într-o nouă încercare a relei sociale de a forța creșterea acestui format.
Formatul Story este de mare succes pe Instagram, însă nu și pe Facebook, unde utilizatorii obișnuiți nu îmbrățișează în aceeași măsură formatul efemer, în care conținutul dispare automat după 24 de ore.
Și ce soluție mai bună pentru a forța creșterea acestuia pe Facebook, decât mărirea numărului de postări de tip Stories disponibile prin preluarea celor care au fost inițial postate pe Instagram?
CITEȘTE ȘI Pentagonul reconfirmă mega-contractul cu Microsoft pentru servicii cloud, contestat în justiție de luni de zileExact asta încearcă să facă gigantul american, care a început deja să afișeze postări din Instagram pe Facebook pentru o parte a utilizatorilor. Utilizatorii erau încurajați și până acum să posteze Story-urile pe ambele rețele, însă acum acest lucru se poate face direct.
Există o diferențiere grafică subtilă, pentru ca utilizatorii să știe care Story-uri au fost postate inițial pe Instagram și care pe Facebook - poza de profil este încadrată cu albastru în cazul Story-urilor postate direct pe Facebook și cu portocaliu în cazul celor care vin din Instagram.
Preluarea Story-urilor de pe Instagram pe Facebook nu se face automat. Utilizatorii trebuie să opteze pentru acest lucru înainte. De asemenea, cel puțin în această fază, Story-urile preluate pe Facebook pot fi văzute doar de cei care urmăresc autorul și pe Instagram.
Asta înseamnă că vizibilitatea postărilor nu este crescută foarte mult prin publicarea pe Facebook, atâta vreme cât acestea nu sunt văzute de toți prietenii de aici. Cel mai probabil, pentru a motiva utilizatorii să posteze Story-uri pe Facebook, această limitare va dispărea la un moment dat.