Facebook a anunțat miercuri introducerea de noi reguli în ceea ce privește reclamele politice de pe platformă în Statele Unite înainte de alegerile prezidențiale din noiembrie anul viitor, relatează Press Association și Reuters.
Rețeaua socială a introdus pentru prima dată reguli în ceea ce privește publicitatea politică anul trecut, care prevedeau că oricine cumpără reclame de acest fel să i se poată verifica identitatea, locația și de asemenea să se poată verifica cine plătește pentru ele, scrie Agerpres.
Facebook a anunțat că, începând cu jumătatea lunii septembrie, va cere furnizorilor de publicitate politică să ofere informații suplimentare despre organizația lor, inclusiv numărul de telefon, e-mailul de afaceri și site-ul oficial, precum și dovada că aceștia sunt înregistrați de guvernul american - precum numărul registrului fiscal al organizației, domeniul web sau numărul de identificare la Comisia Electorală Federală.
Noile măsuri vin ca urmare a informațiilor apărute în presă potrivit cărora unii furnizori de publicitate folosesc date false pentru a-și ascunde identitățile.