Facebook înăsprește regulile pentru reclamele politice înaintea alegerilor prezidențiale de anul viitor din SUA

Facebook înăsprește regulile pentru reclamele politice înaintea alegerilor prezidențiale de anul viitor din SUA
scris 29 aug 2019

Facebook a anunțat miercuri introducerea de noi reguli în ceea ce privește reclamele politice de pe platformă în Statele Unite înainte de alegerile prezidențiale din noiembrie anul viitor, relatează Press Association și Reuters.

Rețeaua socială a introdus pentru prima dată reguli în ceea ce privește publicitatea politică anul trecut, care prevedeau că oricine cumpără reclame de acest fel să i se poată verifica identitatea, locația și de asemenea să se poată verifica cine plătește pentru ele, scrie Agerpres.

Urmărește-ne și pe Google News
Sistemele de operare IT depășite - folosite în continuare chiar dacă nu mai primesc actualizări sau se apropie de acest moment. Utilizatorii individuali și firmele nu renunță la Windows XP sau Windows 7 CITEȘTE ȘI Sistemele de operare IT depășite - folosite în continuare chiar dacă nu mai primesc actualizări sau se apropie de acest moment. Utilizatorii individuali și firmele nu renunță la Windows XP sau Windows 7
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Facebook a anunțat că, începând cu jumătatea lunii septembrie, va cere furnizorilor de publicitate politică să ofere informații suplimentare despre organizația lor, inclusiv numărul de telefon, e-mailul de afaceri și site-ul oficial, precum și dovada că aceștia sunt înregistrați de guvernul american - precum numărul registrului fiscal al organizației, domeniul web sau numărul de identificare la Comisia Electorală Federală.

Noile măsuri vin ca urmare a informațiilor apărute în presă potrivit cărora unii furnizori de publicitate folosesc date false pentru a-și ascunde identitățile.
 

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
reclame politice
alegeri sua