Algoritmul Facebook va pune, din nou, accent pe conținutul viral, în defavoarea postărilor de la prieteni, motiv pentru care aplicațiile mobile ale rețelei sociale primesc o secțiune nouă, dedicată conținutului cronologic.
Începând de vineri și continuând pe parcursul următoarei săptămâni, Facebook va implementa două schimbări majore menite să crească interesul și timpul petrecut în rețea de utilizatorii săi.
În primul rând, algoritmul va fi modificat din nou. După ce, în urmă cu doar câțiva ani, erau retrogradate știrile și promovate postările de prieteni, pentru că Facebook nu reușea să gestioneze informațiile false, acum a venit rândul postărilor de la prieteni să fie retrogradate.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Astfel, algoritmul folosit pentru rankarea postărilor va pune mai puțin accent pe postările create de prieteni și mai mult accent pe conținut viral, chiar dacă acesta vine de la persoane sau entități pe care utilizatorul nu le urmărește.
Separat, este inaugurată o nouă secțiune, numită Feeds. Aici, va fi afișat conținutul postat de prieteni, grupuri și pagini. Această secțiune va avea mai multe tab-uri, inclusiv pentru lista Favorites, acolo unde utilizatorul poate adăuga persoanele și grupurile favorite.
În secțiunea Feeds, nu va apărea conținut recomandat din afara „bulei”. Aici utilizatorii vor putea intra, de exemplu, pentru a vedea ce au mai postat prietenii, în cazul în care postările prietenilor, din cauza noii schimbări de algoritm, nu vor mai apărea în secțiunea principală.