După Instagram, Facebook acomodează acum filmări verticale mai lungi, dar nu la fel de lungi, încă, precum cele de pe TikTok.
Utilizatorii pot posta acum filmări verticale mai lungi pe Facebook, după ce limita de timp a fost crescută de la 60 la 90 de secunde.
Facebook calcă în acest caz pe urmele Instagram, ambele platforme fiind deținute de Meta, după ce Instagram a ridicat pragul de timp la 90 de secunde în luna iulie a anului trecut.
CITEȘTE ȘI WSJ: Veniturile Twitter au scăzut cu circa 40% în decembrie, în termeni anualiCunoscut la început drept „short-form video”, acest format s-a tot lungit în ultimii ani, pentru a putea face loc reclamelor pe care, de regulă, platformele sociale se bazează pentru monetizare.
TikTok, care a stabilit trendurile acestui format video în ultimii ani și a început tot cu clipuri scurse, a ajuns acum să acomodeze filmări de până la 10 minute.
Meta a promovat în ultimii ani brandul Reels, care desemnează formatul video vertical atât de pe Instagram, cât și de pe Facebook.
Compania americană speră să aibă de câștigat în lupta cu TikTok și de pe urma interdicțiilor pe care anumite țări și regiuni le-ar putea impune platformei chineze, suspectată că ar trimite datele utilizatorilor regimului comunist de la Beijing.