Clubhouse a creat o nouă nișă pe social media, iar Facebook, ca de obicei, pregătește un rival, pentru a nu exista vreo șansă să piardă utilizatori.
Facebook are, de obicei, două tipuri de răspunsuri pregătite pentru startup-urile care vin cu o idee nouă pe zona de social media și au potențialul de a se transforma în rivali: fie îi cumpără, fie le copiază produsele.
Pentru că achiziționarea rivalilor este deja unul din capetele de acuzare în procesele în care compania este acuzată de politici anticoncurențiale, în cazul noii “stele” din social media, Clubhouse, Facebook va merge pe a doua variantă și va lansa un produs similar.
CITEȘTE ȘI Facebook este ținta unui al doilea proces colectiv în Marea Britanie, pentru că nu protejat datele a un milion de persoane din Anglia și Țara GalilorCel puțin asta susțin surse anonime din cadrul companiei americane, citate de The New York Times. Conform acestora, clona Facebook de Clubhouse se află acum în fazele incipiente de dezvoltare și nu este clar când va fi lansată.
Clubhouse este o rețea socială în care comunicarea se realizează audio și, în prezent, este disponibilă doar pe bază de invitație. Există foarte mult interes în jurul Clubhouse, în special după ce Elon Musk a participat la o sesiune de discuții.
Chiar și șeful Facebook, Mark Zuckerberg, a participat săptămâna trecută la o serie de discuții despre viitorul tehnologiei, în cadrul unui grup de Clubhouse.
Copierea rivalilor este o îndeletnicire frecventă în zona de tehnologie, iar dezvoltarea unei clone de Clubhouse de către Facebook nu ar trebui să surprindă pe nimeni, Facebook fiind unul dintre cei mai mari copiatori în serie din această industrie.