Înainte să experimenteze cu adevărat realitatea augmentată, utilizatorii Facebook vor vedea reclame în acest format.
Facebook a selectat un umăr limitat de branduri cu ajutorul cărora a început testarea reclamelor care folosesc elemente de realitate augmentată în newsfeed-ul rețelei sale sociale.
Ahmad Taylor, unul din vicepreședinții de marketing ai Facebook, a realizat o demonstrație prin care a încercat să arate celor care cumpără publicitate ce beneficii au reclamele în realitate augmentată.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Taylor a ales o pereche de ochelari și un set de machiaj, arătând cum utilizatorii pot proba virtual cele două tipuri de produse, pentru a vedea înainte de a le cumpăra cum ar arăta pe fața lor.
Când apar inițial în newsfeed, aceste reclame sunt niște imagini obișnuite. Lângă imagini există un buton pe care scrie „Apasă pentru a încerca” și prin care se face trecerea la mediul augmentat.
La fel ca filtrele pentru video, în acest caz se va folosi camera foto a telefonului sau tabletei, prin intermediul căreia se va suprapune în timp real produsul pe fața utilizatorului.
Aplicația Facebook nu este nici primul și nici ultimul produs al companiei care va afișa reclame în realitate augmentată. Facebook a demonstrat deja cum va arăta acest tip reclame în aplicația Messenger și cu siguranță acestea vor ajunge și în Instagram.