Conținutul postat pe Facebook în formatul Stories va putea fi în curând public.
Sub denumirea Stories se ascunde funcția copiată de la Snapchat de Facebook în mai toate aplicațiile proprii de la Messenger la WhatsApp și de la Instagram la aplicația Facebook. Aceasta permite utilizatorilor să posteze conținut efemer – imagini sau video care dispar după 24 de ore.
Facilitatea Stories ocupă un rând orizontal în partea de sus a aplicației de Facebook în care apar pozele de profil rotunjite ale celor care au postat ceva. Sau, în cazul multora, este doar un rând gol din cauza faptului că prietenii nu se îngrămădesc să folosesc această funcție.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Dacă până acum, conținutul postat în cadrul secțiunii Facebook Stories putea fi văzut doar de către prieteni, Facebook va include în curând opțiunea ca pozele și clipurile care îmbracă această formă să fie și publice.
Această abordare va aduce, pe de o parte, mai multă vizibilitate pentru celebrități, așa cum s-a întâmplat și în cazul Instagram. Pe de altă parte, utilizatorii vor descoperii în curând că pe rândul orizontal rezervat acestei secțiuni în partea de sus a aplicație, va fi vizibil mult mai mult conținut decât până acum.
În plus, pentru Facebook este o modalitate de popularizare a unei facilități care se pare că nu se dovedește la fel de populară, cum a fost cazul altor produse, precum Instagram, acolo unde funcția Stories este folosită zilnic de 250 de milioane de utilizatori.
Schimbarea vizibilității conținutului se va putea face folosind meniul cu trei puncte vizibil pe propriile imagini și clipuri postate în Facebook Stories. Acolo se alege opțiunea “Edit Story Settings” și optează între Friends și Public.
O postare publică, în afară de prieteni, va putea fi văzută și de către cei care au dat Follow.