Compania Facebook a preluat site-ul Giphy printr-o înțelegere raportată ca fiind în valoare de 400 de milioane de dolari, iar gigantul social media plănuiește să combine serviciile GIF și de partajare de etichete în primul rând cu Instagram.
„Giphy face conversațiile zilnice mai distractive și plănuim să integrăm librăria GIF în Instagram și în alte aplicații ale noastre, astfel ca oamenii să poată găsi modul cel mai bun de a se exprima”, a anunțat Facebook.
Potrivit Axios, care citează surse anonime, contractul are o valoare de 400 de milioane de dolari, scrie News.ro
CITEȘTE ȘI Majoros, Telekom România: Munca de acasă va continua, birourile noastre nu sunt suficient de mari pentru a asigura o distanțare socială optimă. Nu intenționăm să tăiem din salariiLa finalul anului 2019, Giphy a anunțat că serviciul său era folosit zilnic de 700 de milioane de oameni și că utilizatorii trimiteau într-o zi aproximativ 10 miliarde de piese de conținut.
Potrivit Facebook, 50% din traficul Giphy a fost generat de aplicațiile Facebook, iar jumătate dintre acestea au fost reprezentate de Instagram.
Giphy a transmis pe blog: „Instagram a revoluționat auto-exprimarea. Peste 1 miliard de oameni folosesc Instagram pentru a comunica felul în care se simt și ce îi pasionează. Suntem nerăbdători să îi ajutăm să fie și mai animați”.
Giphy a fost fondat, la New York, în 2013. Între investitori se numără Betaworks, Lerer Hippeau, CAA Ventures, IVP, DFJ Growth, GGV Capital, CMC Capital Growth și Lightspeed Venture Partners.