Când se vor afla la masa de Crăciun, iar rudele le vor pune întrebări dificile legate de compania pentru care lucrează, angajaților Facebook la va sări în ajutor Liam, un bot creat special pentru aceste situații.
O parte a angajaților Facebook le-au spus recent șefilor companiei că sunt îngrijorați de felul în care vor trebui să abordeze subiectele legate de problemele și principiile companiei în discuțiile deschise pe aceste teme pe rude și prieteni.
Aceștia se tem că ar putea fi puși în fața unor întrebări legate de felul în care Facebook colectează datele personale, de lipsa de reacție Facebook în fața reclamelor politice mincinoase sau a altor subiecte sensibile de acest gen.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Facebook a luat în serios îngrijorarea angajaților săi și a dezvoltat de un chatbot, numit Liam, ce are menirea de a-i ajuta pe aceștia să răspundă la interpelări folosind replicile clasice de PR ale companiei.
Spre exemplu, dacă vor fi întrebați cum gestionează Facebook conținutul care îndeamnă la ură, bot-ul va sugera câteva variante precum:
- Facebook se consultă cu experți în această privință;
- Facebook a angajat mai mulți moderatori pentru a-și controla conținutul;
- Facebook folosește AI pentru a identifica discursul de ură.
Pentru discuțiile în care interlocutorul nu cedează, Liam are în dotare și statistici pe care le poate folosi pentru apărarea angajatului și a companiei.
Dezvoltarea lui Liam arată cât de importantă a devenit reputația pentru Facebook și cât de departe poate merge pentru a și-o apăra după numeroasele scandaluri din ultimii doi ani.