Începând de săptămâna viitoare, Facebook va deveni, în mod oficial, unul din marii jucătorii ai pieței de podcast-uri.
Facebook își va lansa propria platformă de podcast-uri săptămâna viitoare, pe 22 iunie. Informația a fost comunicată de gigantul american, printr-un e-mail, creatorilor de conținut.
Aceștia vor putea publica podcast-urile prin intermediul unui flux RSS, de unde Facebook la va prelua și le va afișa în News Feed. Podcast-urile vor avea un News Feed propriu, într-un tab separat, în cadrul platformei sociale.

Utilizatorii vor avea posibilitatea să salveze și să partajeze scurte fragmente, de cel mult un minut, din podcast-urile publicate pe Facebook. Această opțiune, pe care Facebook o vede ca un mijloc de promovare, va fi disponibilă doar acolo unde creatorul de conținut a fost de acord să o activeze.
Lansarea platformei de podcast-uri a Facebook vine într-un moment în care marile companii de tehnologie pun mare accent pe conținutul audio. În cadrul celei mai mari platforme sociale, sunt publicate deja podcast-uri de creatorii lor, însă, din 22 iunie, acestea vor beneficia de un format dedicat.
Celelalte platforme de podcast-uri, precum cele deținute de Spotify și Apple, sunt câțiva pași înaintea Facebook și au trecut sau pregătesc trecerea la un format pe bază de abonament. Apple a lansat abonamentele pentru podcast-uri în urmă cu doar două zile.