Începând de săptămâna viitoare, Facebook va deveni, în mod oficial, unul din marii jucătorii ai pieței de podcast-uri.
Facebook își va lansa propria platformă de podcast-uri săptămâna viitoare, pe 22 iunie. Informația a fost comunicată de gigantul american, printr-un e-mail, creatorilor de conținut.
Aceștia vor putea publica podcast-urile prin intermediul unui flux RSS, de unde Facebook la va prelua și le va afișa în News Feed. Podcast-urile vor avea un News Feed propriu, într-un tab separat, în cadrul platformei sociale.
CITEȘTE ȘI Codul sursă original pentru World Wide Web este scos la licitație ca activ digital unic în rețeaua blockchain EtherumUtilizatorii vor avea posibilitatea să salveze și să partajeze scurte fragmente, de cel mult un minut, din podcast-urile publicate pe Facebook. Această opțiune, pe care Facebook o vede ca un mijloc de promovare, va fi disponibilă doar acolo unde creatorul de conținut a fost de acord să o activeze.
Lansarea platformei de podcast-uri a Facebook vine într-un moment în care marile companii de tehnologie pun mare accent pe conținutul audio. În cadrul celei mai mari platforme sociale, sunt publicate deja podcast-uri de creatorii lor, însă, din 22 iunie, acestea vor beneficia de un format dedicat.
Celelalte platforme de podcast-uri, precum cele deținute de Spotify și Apple, sunt câțiva pași înaintea Facebook și au trecut sau pregătesc trecerea la un format pe bază de abonament. Apple a lansat abonamentele pentru podcast-uri în urmă cu doar două zile.