Exodul de directori ai Twitter a continuat în ultimele zile, între aceștia fiind și directorii de publicitate și marketing, potrivit unor anunțuri și unei persoane care cunoaște direct problema, transmite Reuters.
Plecările vin după preluarea companiei de către miliardarul Elon Musk, într-un acord în valoare de 44 de miliarde de dolari, săptămâna trecută, urmată de concedierea lui Parag Agrawal, a directorului financiar Ned Segal și a șefului pentru afaceri juridice și politică, Vijaya Gadde, a relatat Reuters, citând surse.
Sarah Personette, care a fost directorul pentru clienți și reclame, a scris marți pe Twitter că a demisionat săptămâna trecutăamplificând incertitudinea agenților de publicitate cu privire la modul în care compania de social media se va schimba sub Musk, scrie News.ro.
Directorul pentru oameni și diversitate, Dalana Brand, a anunțat marți, într-o postare pe LinkedIn, că și-a dat demisia săptămâna trecută.
Directorul general pentru tehnologii de bază, Nick Caldwell, și-a confirmat plecarea pe Twitter, schimbându-și biografia profilului în ”fostul director Twitter”, luni seară.
Directorul de marketing Leslie Berland, șeful de produse al Twitter, Jay Sullivan, și vicepreședintele său pentru vânzări globale, Jean-Philippe Maheu, au plecat, de asemenea, a declarat pentru Reuters o persoană care cunoaște problema.
Nu a fost imediat clar dacă au renunțat sau au fost rugați să plece.
Berland a postat pe Twitter o inimă albastră, dar nu a oferit detalii. Caldwell a refuzat alte comentarii.
Ceilalți cinci nu au răspuns solicitărilor de comentarii.
Mai mulți angajați care au discutat cu Reuters au spus că continuă să primească puține comunicări despre viitorul companiei.
O întâlnire a întregului personal, care era programată pentru miercuri, a fost anulată.
Echipa lui Musk se întâlnește cu agenții de publicitate săptămâna aceasta la New York, deoarece clienții din ce în ce mai supărați ai companiei trag semnale de alarmă cu privire la posibilitatea apariției unui conținut dăunător lângă reclamele lor.
Conținutul plin de ură a crescut vertiginos de când Musk a încheiat afacerea. Utilizarea cuvântului n a crescut cu aproape 500% pe Twitter, a declarat Network Contagion Research Institute, care identifică ”amenințările ciber-sociale”.
O coaliție de peste 40 de organizații de advocacy, inclusiv NAACP și Free Press, a trimis marți o scrisoare deschisă celor mai mari 20 de agenți de publicitate de pe Twitter, cerându-le să-și retragă anunțurile dacă Musk renunță la moderarea conținutului de pe platformă.
Mediabrands, o unitate a holdingului de publicitate IPG, și-a sfătuit clienții să întrerupă publicitatea pe Twitter pentru săptămâna viitoare, până când compania va oferi mai multe detalii despre planurile sale de a proteja încrederea și siguranța pe platformă, potrivit unei surse familiarizate cu problema.
CITEȘTE ȘI VIDEO China carantinează "orașul iPhone"IPG lucrează cu agenți de publicitate importanți precum Coca-Cola.
Musk a încercat să liniștească agenții de publicitate.
”Angajamentul Twitter față de siguranța mărcii este neschimbat”, a scris el pe Twitter luni. El a spus anterior că va anula interdicția Twitter împotriva fostului președinte Donald Trump, care a fost demis din cauza temerilor că ar putea incita la noi violențe după revolta de la Capitoliul SUA de anul trecut.