Telekom Romania Communications (fost Romtelecom) a înregistrat, la începutul acestei luni, mai multe mărci care sugerează potențiale schimbări în potofoliul de soluții pentru segmentul business, care în primele 6 luni a generat venituri de 288 milioane de euro la un total de 466 milioane de euro.
Operatorul telecom a solicitat înregistrarea mărcilor Free to Net, Free Business, Free to Business, Freedom și Business Freedom, potrivit Oficiului de Stat pentru Invenții și Mărci (OSIM).
“Așa cum am afirmat încă de la prima campanie lansată în aprilie anul acesta, platforma #Netliberare este umbrela de comunicare sub care vom continua în următoarea perioadă să aducem clienților mai multă valoare și beneficii, prin oferte și servicii care au în centru internetul, cu toate oportunitățile de comunicare pe care acesta le aduce utilizatorilor. Inregistrarea unor mărci, sintagme sau semne grafice este parte din demersul nostru permanent de marketing. Vom reveni cu informații și detalii la momentul oportun", se arată într-un răspuns al Telekom Romania Communcations remis la solicitarea Profit.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Lansat în septembrie 2014, Telekom Romania este brandul sub care acționează foștii operatori Romtelecom și Cosmote.
Brandul aparține Deutsche Telekom, una dintre cele mai mari companii de telecomunicații la nivel mondial.
Telekom Romania Communications este deținut de grupul elen OTE – 54,01% și Ministerul Comunicațiilor – 45,99%.
În cazul fostului Cosmote, Telekom Romania Communications deține o cotă de 30%, restul acțiunilor revenind grupului elen OTE.
Principalul acționar al OTE este grupul Deutsche Telekom, cu o participație de 40%.
Afacerile Telekom Romania s-au apropiat de un miliard de euro în 2016.