Europenii au cheltuit mai mult pe aplicații mobile anul trecut

Europenii au cheltuit mai mult pe aplicații mobile anul trecut
scris 12 ian 2022

Sumele de bani investite anul trecut de către cetățenii europeni în aplicații și jocuri mobile au crescut considerabil, în ciuda scăderii numărului de download-uri.

Europenii au cheltuit anul trecut 18,3 miliarde de dolari, conform unei analize realizate de Sensor Tower, care vizează atât App Store, cât și Google Play.

Urmărește-ne și pe Google News

Comparativ cu 2020, se înregistrează o creștere cu 22,8% a sumelor date pe micro tranzacții, abonamente și aplicații premium.

CEO-ul Signal a demisionat CITEȘTE ȘI CEO-ul Signal a demisionat

Pe de altă parte, cheltuielile făcute de europeni reprezintă doar 14% din veniturile globale ale dezvoltatorilor, care, în 2021, au ajuns la 131,6 miliarde de dolari.

În continuare, App Store aduce mai mulți bani decât Google Play, însă diferența scade. App Store a atras 9,8 miliarde de dolari de la europeni, cu o creștere anuală de 22.5%, în vreme cu Google Play crește cu 23,2% și ajunge la 8,5 miliarde de dolari.

Creșterea investițiilor în aplicații a venit în ciuda faptului că numărul download-urilor a scăzut anul trecut cu 3,9%, oprindu-se la 27,4 miliarde. Google Play este cel care conduce la capitolul download-uri, magazinul celor de la Google având aici o cotă de 73,7% din toate download-urile înregistrate.

Marea Britanie (3,5 miliarde de dolari), Germania (3,4 miliarde de dolari), Franța (2 miliarde de dolari), Rusia (1,2 miliarde de dolari) și Elveția (0,9 miliarde de dolari) sunt țările care au cheltuit cel mai mult pe aplicații anul trecut.

Cea mai descărcată aplicație a fost TikTok, iar în Tinder au investit cei mai mulți bani europenii.

viewscnt
Afla mai multe despre
aplicatii
jocuri
europa