Efect și al tendinței de migrare a interacțiunilor clienților în zona digitală, în contextul Covid-19: Dublări ale utilizării aplicației mobile MyAccount Telekom

Efect și al tendinței de migrare a interacțiunilor clienților în zona digitală, în contextul Covid-19: Dublări ale utilizării aplicației mobile MyAccount Telekom
scris 21 aug 2020

Aplicația de management al contului MyAccount Telekom a înregistrat o creștere cu 77% a numărului de instalări în al doilea trimestru al acestui an, față de aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, numărul de utilizatori activi a crescut de 2,5 ori, iar numărul de conturi nou create s-a dublat, comparativ cu perioada similară a anului trecut.

Rezultatele obținute se datorează și tendinței globale de migrare a interacțiunilor clienților în zona digitală, în contextul Covid-19.

Urmărește-ne și pe Google News
FOTO Primul telefon pliabil Microsoft va fi semnificativ mai ieftin decât alternativele de la Samsung CITEȘTE ȘI FOTO Primul telefon pliabil Microsoft va fi semnificativ mai ieftin decât alternativele de la Samsung
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Astel, în cadrul aplicației, numărul plăților electronice s-a dublat în al doilea trimestru al anului 2020 comparativ cu T2 2019.

viewscnt
Afla mai multe despre
telekom
account