Dropbox anunță disponibilitatea așa-numitelor extensii - o serie de plugin-uri care pot extinde funcționalitatea serviciului.
La fel ca Gmail, Dropbox va oferi utilizatorilor săi acces la extensii. Cu ajutorul extensiilor utilizatorii ar urma să realizeze anumite operațiuni pentru care altfel ar fi trebuit să apeleze la alte aplicații.
Funcționalitatea extensiilor vizează în principal utilizatorii de business, care gestionează și colaborează pe baza documentelor. Printre funcțiile disponibile de la început prin intermediul extensiilor se numără semnarea digitală a PDF-urilor, prelucrarea foto sau adnotarea filmărilor.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Dropbox a realizat parteneriate în acest sens cu companii care dețin soluții populare de productivitate, printre care Adobe, Autodesk, DocuSign, Vimeo, airSlate, HelloSign, Nitro, Smallpdf și Pixlr.
Dropbox încearcă astfel să devină mult mai mult decât un simplu serviciu de stocare în cloud. Serviciul american are ambiția de a deveni, în funcție de prioritățile utilizatorilor săi, o suită câte mai completă de productivitate sau de entertainment.
Compania a mai încercat în trecut același lucru prin lansarea propriilor aplicații, idee la care a renunțat ulterior. Una din primele companii cu care Dropbox a stabilit parteneriate a fost Microsoft. În urma înțelegerii, utilizatorii Dropbox își puteau edita documentele cu aplicațiile online din suita Microsoft Office.
Extensiile pentru Dropbox vor fi disponibile din 27 noiembrie tuturor utilizatorilor, nu doar celor care plătesc abonamente business.