Startup-ul Instapage, cu un centru de asistență în România, a atras o finanțare de 15 milioane de dolari

Startup-ul Instapage, cu un centru de asistență în România, a atras o finanțare de 15 milioane de dolari
scris 13 apr 2018

Startup-ul american Instapage, cu un centru de aistență pentru clienți în județul Timiș, a atras 15 milioane de euro, în special de la Morgan Stanley Expansion Capital, divizie a băncii americane omonime. Instapage este o platformă care furnizează soluții pentru companiile cu publicitate online.

Startup-ul pune la dispoziție o platformă pentru crearea și testarea unor pagini de aterizare (landing pages) personalizate. Așa-numitele pagini de aterizare sunt cele pe care o persoană care navighează pe Internet ajunge după ce apasă pe un anunț publicitar.

Instapage a fost fondată în 2012 și are, în prezent, peste 15.000 de clienți plătitori (250.000 de conturi, inclusiv gratuite), printre care companii importante, precum eBay și Verizon. Compania are birouri în trei țări: SUA, Polonia și România. 

Urmărește-ne și pe Google News
Producătorul român de aplicații Zitec a obținut venituri de 5 milioane de euro, peste 30% provenind din proiecte externe CITEȘTE ȘI Producătorul român de aplicații Zitec a obținut venituri de 5 milioane de euro, peste 30% provenind din proiecte externe

În România, Instapage este prezentă din 2016 cu un centru de asistență pentru clienți în Dumbrăvița, județul Timiș. Echipa locală are, în prezent, 30 de persoane.

Banii atrași în această rundă de finanțare (Seria A) vor fi folosiți pe extindere și lărgirea portofoliului de clienți.

viewscnt
Afla mai multe despre
instapage
landing page
clienti
publicitate
reclame
romania
morgan stanley
startup
finantare