Meta anunță lansarea mai multor API-uri pentru clona sa de TikTok din Instagram, pe care dezvoltatorii le vor putea folosi pentru a dezvolta aplicații inclusiv cu facilități care nu există în Instagram.
Pentru că Meta pune mare accent pe Reels pentru a concura cu TikTok, iar acest format este pur și simplu împins cât mai sus în feed de algoritm, brandurile, dezvoltatorii și creatorii de conținut pot, la rândul lor, să profite de acest trend.
Meta a lansat mai multe API-uri care pot fi folosite pentru a integra în aplicații mai multe funcții care să interacționeze cu Reels. API-urile vizează publicarea, comentariile căutările, tag-urile, descoperirea și partea de analytics.
CITEȘTE ȘI Apple și-ar putea lansa casca de realitate mixtă în ianuarieCu aceste API-uri, dezvoltatorii pot construi aplicații cu care să se posteze pe conturile de Instagram Business (inclusiv prin programarea postării la o anumită oră), să se modereze comentariile, să se găsească tag-urile care menționează un anumit cont și să ofere informații despre performanța postărilor.
Toate aceste funcții sunt orientate către branduri, care, eventual, își pot construi propriile platforme prin care să posteze și să gestioneze toate aspectele ce țin de clona de TikTok a Instagram.
Accesul utilizatorilor la noile API-uri va fi crescut treptat. În acest moment, doar 25% dintre aceștia pot accesa noile API-uri, însă, Meta spune că, până pe 6 iulie, oricine le va putea folosi.
Conform datelor făcute publice chiar de Meta după primul trimestru al anului, formatul Reels acontează 20% din timpul petrecut de utilizatori pe Instagram.