Dai-Tech SA, care deține nJoy, brandul românesc de echipamente și soluții IT&C de protecție a echipamentelor electrice și electronice, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 25,15 milioane de lei (5,09 milioane de euro), în creștere cu 47% față de 2020.
Având o experiență de 20 de ani, echipa Dai-Tech este deschisă la accesarea de noi surse de finanțare, fie de tip private equity, fie prin listarea pe Bursa de Valori București. Atragerea unui investitor strategic în acționariat, preferabil cu know-how în dezvoltarea companiilor industriale, ar accelera ritmul de creștere, pe o piață cu multe oportunități.
Strategia actuală de business nJoy este de a sprijini întregul proces de dezvoltare a unei soluții de back-up electric, de la ideea inițială până la implementarea, finalizarea și integrarea ei într-o structură deja existentă - fie că este vorba de private labelling, modificarea unui produs existent sau crearea unui produs complet nou.
„Am înregistrat vânzări foarte bune ale produselor noastre nJoy, atât în țară, cât și pe celelalte piețe unde suntem prezenți, iar evoluția pieței globale ne oferă motive să fim optimiști în continuare”, a declarat Adorian Demeter, fondator și General Manager al Dai-Tech.
Dai-Tech este o companie cu sediul în Timișoara, care deține brandul de echipamente și soluții de securitate și infrastructură electrică, nJoy, din 2010. Până în prezent, Dai-Tech a lansat circa 500 de produse nJoy - UPS, baterii, AVR-uri (stabilizatoare de tensiune) și surse de alimentare. Produsele sunt vândute în Armenia, Bulgaria, Cehia, Grecia, Italia, Kosovo, Liban, Macedonia de Nord, Portugalia, România, Rusia, Serbia, Tunisia, Ucraina și Ungaria.