Mircea Herăstrău, șeful stației TV și FM Cozia a Radiocom, a fost numit, în data de 18 martie, director general al companiei, în locul lui Eugen Brad, care a solicitat încheierea mandatului, el urmând să primească alte atribuții.
Numirea lui Herăstrău confirmă informația transmisă sâmbătă, 19 martie, de Profit.ro.
“Consiliul de Administrație al Societății Naționale de Radiocomunicații (Radiocom) a luat act, în ședința care a avut loc vineri, 18 martie, de încheierea mandatului lui Eugen Brad în funcția de director general, ca urmare a solicitării acestuia. Eugen Brad va primi alte atribuții în cadrul companiei”, se arată într-un comunicat al SNR remis Profit.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Totodată, Consiliul de administrație al SNR l-a numit în funcția de director general pe Mircea Herăstrău.
Anterior, Herăstrău a condus stația TV și FM Cozia a operatorului.
Absolvent al Facultății de Electronică și Telecomunicații din cadrul Universității Politehnica București, noul șef al SNR are o experiență de peste 25 de ani în poziții de conducere în companii importante din sectorul telecomunicațiilor, se spune în comunicat.
FOTO: Mircea Herăstrău
Herastrău a fost și directorul tehnic al Teleteknika Engineering SRL Râmnicu-Vâlcea, potrivit datelor firmei.
Brad, care anterior a fost director tehnic, a preluat conducerea SNR în martie 2015, după ce Ministerul Comunicațiilor, acționarul unic al operatorului, l-a demis pe Gabriel Grecu pentru că a ratat îndeplinirea unor obiective de performanță stabilite prin contractul de mandat referitoare la implementarea televiziunii digitale până la 17 iunie 2015 și la nerespectarea unor hotărâri ale acționarului unic cu privire la acest obiectiv.
Deținută integral de stat, SNR este cel mai mare jucător local în domeniul broadcasting-ului (difuzare și transport programe radio și TV). De asemenea, SNR este furnizor de rețele și servicii de comunicații, transfer de date și Internet.
În 2014, afacerile companiei au atins 331,4 milioane de lei, de la 330,5 milioane de lei în 2013, iar pierderea netă a scăzut la 1,7 milioane de lei, comparativ cu 9,2 milioane de lei în urmă cu un an.