Pe 17 octombrie, Bucureștiul va găzdui unul dintre cele mai importante evenimente din industria de creativitate. Conferința Globală IAA „Creativity4Better” revine cu o a treia ediție și va aduce în fața comunității creative locale și internaționale speakeri de top la nivel global.
Prezentările de pe scena „Creativity4Better” vor atinge subiecte diverse, de la restructurarea organizațiilor pentru a îmbrățișa cerințele erei digitale, modul în care creativitatea contribuie la evoluția unor întregi culturi, până la inovația în tehnologie, în design și în mass-media, toate stând sub umbrela creativității și a culturii inovației, care reprezintă tema principală a ediției din acest an.
„Continuăm cu ambiție demersul nostru de a transforma Bucureștiul într-un hub al creativității, prin a inspira comunitățile creative locale și globale și a aduce cei mai relevanți speakeri în fața lor. Anul acesta, conferința va reuni profesioniști din domenii diverse, care au în comun o contribuție valoroasă la inovarea industriilor în care activează. Cu ajutorul speakerilor noștri, ne propunem să inspirăm comunitatea MarCom să fie mai curajoasă, să stimuleze creativitatea și să îmbrățișeze inovația, astfel încât să obțină rezultate remarcabile.”, spune Valer Hancaș, Președinte IAA România.
Cea de-a treia ediție va reuni personalități vizionare și creativi multi-premiați, printre care se numără: Karim Rashid, o legendă a design-ului, Jacques Seguela, Fondator RSCG și Chief Creative Officer de mai bine de 25 de ani, supranumit „monstrul sacru al publicității franceze”, Rory Sutherland, Vice-Chairman Oglivy UK și un simbol al industriei de advertising din Marea Britanie, Geoffrey Hantson, Creative Officer Happines, agenție afiliată FCB, probabil unul dintre cei mai premiați creativi din lume.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Pe lângă ei îi vom avea pe scenă pe Noah Khan, Regional President Digital & Innovation TBWA & DAN pentru CEE, Middle East și Africa, cel care a dezvoltat, printre altele, campania de susținere a drepturilor femeilor din Arabia Saudită de a conduce automobile, Blake Harrop, Managing Director Wieden & Kennedy Amsterdam, Agenția Anului în 2018 (Adweek) și Suresh Mathai, CEO Continuum Global, San Francisco, expert în scalarea programelor de marketing prin data analytics, pentru branduri leader de piață.
Conferința va avea loc la Opera Națională, iar biletele pot fi achiziționate online pe www.creativity4better.com la prețul de 265 euro (+TVA) pentru membrii IAA, preț special valabil în perioada 15 mai – 15 iunie 2019.
Mulțumim sponsorilor care s-au alăturat Conferinței Globale IAA 2019: Kaufland, Coca-Cola, Philip Morris Trading, Ursus – Gold Partners, Medlife, Nespresso – Partners. Mulțumim, de asemenea, tuturor partenerilor media și celor care ne susțin în acest demers de a aduce mai aproape de comunitatea locală, pentru al treilea an consecutiv, cele mai valoroase surse de inspirație.
IAA Romania este cea mai vastă și mai reprezentativă asociație profesională a industriei de marketing, comunicare și media, un parteneriat strategic unic ce reprezintă interesele a peste 110 companii active în industrie: clienți de publicitate, agenții de publicitate și media și instituții mass media. Obiectivul IAA este să transforme România într-un hub global creativ, devenind astfel busola industriei de marketing și comunicare.
IAA România este afiliată la IAA Global cu sediul la New York și filiale în peste 56 de țări. Pentru activitatea sa la standarde de excelență, IAA România a primit de 3 ori premiul global IAA Inspire Award - pentru cea mai activă și creativă filială din lume.
Persoană de contact: Ruxandra Radu, ruxandra.radu@iaa.ro