Compania chineză OnePlus pare să fie vedeta acestui an, după creșteri masive la nivel global și în piețele importante.
OnePlus anunță că a crescut cu 257% în prima parte a anului, la nivel global. Compania chineză nu oferă și cifre concrete, însă menționează că a înregistrat creșteri semnificative în Statele Unite, Europa, China și India, citând studiile Counterpoint.
Cea mai mare creștere pentru OnePlus vine din SUA, acolo unde, în primul semestru al anului, este pe plus cu 428%. Principalii responsabili de aceste rezultate sunt OnePlus 9 și noua serie Nord N, care s-a vândut în peste 1 milion de unități din ianuarie.
CITEȘTE ȘI Microsoft lansează prima versiune beta de Windows 11Cu o creștere anuală de 304% în al doilea trimestru al anului, în Europa, OnePlus, care se află în top 5 producători din regiune, spune că este brandul cu cea mai rapidă creștere.
Tot în al doilea trimestru, OnePlus a crescut cu 229% în India, unde, conform companiei chineze, este noul lider de piață pe segmentul smartphone-urilor premium.
În China, unde este disponibilă doar seria OnePlus 9, compania a crescut în prima jumătate a anului cu 124%, conform CounterPoint research.
CITEȘTE ȘI Elon Musk atrage o finanțare de 205 milioane de dolari pentru a dezvolta implanturi cerebrale care pot comunica cu telefoanele și computereleDin 28 iulie, OnePlus a ieșit pe piața locală cu smartphone-ul Nord 2 5G, un mid-range care costă 2.000 de lei (8GB RAM / 128GB stocare), respectiv 2.500 de lei (12GB RAM / 256GB).
Recent, OnePlus a fost implicată și într-o controversă care i-a afectat imaginea, după ce a redus, în secret, performanța mai multor aplicații populare, pentru a obține o autonomie mai bună.