Prăbușirea Clubhouse, după creșterea spectaculoasă din prima parte a anului, se confirmă, după ce numărul de download-uri al aplicației a continuat să scadă și în luna aprilie.
Doar 922.000 de download-uri a numărat Clubhouse luna trecută, conform Sensor Tower, ceea ce reprezintă o a două scădere masivă a acestui indicator, pentru aplicația care părea pe cai mari în urmă cu doar două luni.
Față de vârful din luna februarie, când era instalată de 9,6 milioane de ori, Clubhouse a scăzut, în doar două luni, de peste 10 ori.
CITEȘTE ȘI Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afaceriiCăderea Clubhouse a început să se vadă din luna martie, când a fost descărcată de 2,7 milioane de ori, de la 9,6 milioane download-uri cu doar o lună în urmă.
Clubhouse este evaluată undeva în jurul a 4 miliarde de dolari și, în ciuda, scăderii drastice a numărului de utilizatori noi, analiștii cred că nivelul de retenție al utilizatorilor este puternic - cei care folosesc deja Clubhouse nu vor renunța prea curând la aplicație.
Alte semne de întrebare legate de viitorul Clubhouse vin prin prisma giganților care s-au grăbit deja să reproducă funcționalitate platformei de live audio. Twitter și Facebook, în primul rând, au fost printre primii care au sesizat potențialul și au început să lucreze la replici proprii.
Twitter, de altfel, tocmai a lansat Spaces, propria versiune e Clubhouse, pentru toți utilizatorii care au mai mult de 600 de urmăritori.