CEL.ro, magazinul online gestionat de compania Corsar Online, anunță o creștere a cifrei de afaceri de 35% în anul 2016. Retailerul a avut vânzări de aproximativ 240 milioane lei (cca. 53 milioane EUR), iar față de 2015 s-au înregistrat cu 150.000 mai multe comenzi.
Retailerul declară că dezvoltarea din ultimul an a însemnat, în primul rand, investiție în logistică - în prezent suprafața totală a depozitelor atinge 8000mp și investiție în personal – la finalul anului 2016 CEL.ro avea 150 de angajați.
Această creștere organică întărește poziția din piața electro-IT a CEL.ro ca fiind cel mai mare magazin online cu capital integral românesc.
Conform datelor oferite de retailerul online, în 2016 telefoanele mobile au generat vânzări mai mari cu 60% ca valoare și cu 30% ca număr de unități față de 2015. Valoarea medie a unei achizțtii de telefoane a crescut față de 2015 cu 25% și se pare că în 2016 clienții au preferat terminalurile cu ecranul mai mare (media ecranului în 2015 era de 4.3", iar în 2016 a fost 5").
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Electrocasnicele au înregistrat o creștere de 100%, iar categoria de componente și echipamente IT de 40%. Televizoarele au crescut cu 60% ca număr de unități și s-a observat o tendință crescută a interesului clienților pentru diagonalele de 55" - 65" și caracteristica 4K.
Vânzările din 2016 au fost susținute și de categoriile de gadgeturi, parfumuri, ceasuri și home&deco.
În 2017 se estimează o creștere în vânzări de aproximativ 30% susținută de eforturile echipei, investirea constantă în sistemul logistic și diversificarea portofoliului de produse. Una dintre categoriile nou adăugate pe site este cea de asigurări RCA, acest tip de vânzare părând deja să aibă un potențial foarte mare de dezvoltare în 2017.
În 2016 vizitele de pe dispozitivele mobile au crescut cu 45%, ajungând la 42% din totalul vizitelor pe site. Tranzacțiile de pe aceste device-uri reprezintă însă în continuare doar 27% din totalul tranzacțiilor. Se pare că dispozitivele mobile sunt din ce în ce mai preferate momentan în prima parte a procesului de cumpărare, majoritatea achizițiilor făcându-se încă de pe desktop.
În ritmul în care evoluează lucrurile însă, dispozitivele mobile au un potențial din ce în ce mai mare să devină și dispozitivele finale preferate în procesul de cumpărare - cumpărăturile de pe mobile au înregistrat o creștere de 72% față de 2015.
Cu o gamă largă de produse, CEL.ro contribuie la consolidarea comerțului online românesc și dispune de servicii integrate și adaptate e-commerce-ului actual. CEL.ro a înregistrat în anul 2016 vânzări de 53 milioane EUR și are peste 1.500.000 de comenzi procesate până în prezent.