BlackBerry a rămas pe pierdere în perioada martie-mai, dar veniturile diviziei de software au crescut

BlackBerry a rămas pe pierdere în perioada martie-mai, dar veniturile diviziei de software au crescut
scris 23 iun 2016

Compania canadiană BlackBerry a înregistrat o pierdere netă ajustată de 1 milion de dolari în primul trimestru al anului fiscal, închieiat în mai, dar veniturile diviziei de software au crescut puternic, ceea ce ar putea face ca producătorul să decidă să  se orienteze exclusiv pe acest segment, informează Bloomberg și MarketWatch.

Spre comparație, compania a avut pierderi de 18 milioane de dolari în trimestru anterior și un profit net ajustat de 14 milioane de dolari în perioada martie-mai 2015.

Urmărește-ne și pe Google News

Veniturile totale au însumat 424 de milioane de dolari, în scădere de la 464 de milioane de dolari în trimestrul anterior și sub estimările analiștilor contactați de Bloomberg, care anticipau că acestea vor ajunge la 471 milioane de dolari.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Divizia de software a adus un aport de 166 de milioane de dolari la veniturile totale, în creștere cu 21% față de perioada similară a anului anterior.

În noiembrie anul trecut, compania a lansat primul telefon BlackBerry cu Android, Priv, dar acesta nu se bucură de prea mult succes.

CEO-ul companiei, John Chen, a declarat, în urmă cu câteva luni, că BlackBerry analizează posibilitatea de a se transforma într-o companie axată exclusiv pe software, dacă profitabilitatea pe segmentul dispozitivelor nu se îmbunătățește până în luna septembrie. Afirmațiile au fost făcute în contextul în care, în seprembrie 2015, Chen a declarat că are nevoie de un an pentru a aduce divizia de dispozitive pe profit și a accelera vânzarea de telefoane inteligente.

BlackBerry promite două smartphone-uri cu Android pentru anul acesta CITEȘTE ȘI BlackBerry promite două smartphone-uri cu Android pentru anul acesta

Pe fondul vânzărilor slabe de telefoane, compania a decis, în aprilie, să reducă prețul Priv cu 50 de euro în Europa și 50 de dolari în Statele Unite, în speranța că acest lucru va atrage mai mulți cumpărători. Astfel, prețul Priv a fost redus la 649 de dolari în Statele Unite și 729 de euro în Europa, potrivit datelor de pe site-ul companiei.

Pierderea neajustată (raportată GAAP) înregistrată de compania canadiană în perioada martie-mai a fost de 670 de milioane de dolari, comparativ cu 238 de milioane de dolari în trimestru anterior, reflectând în special reevaluarea activelor.

viewscnt
Afla mai multe despre
blackberry
priv
smartphone
software
john chen