“B2B Marketing Principles IN and OUT of crisis” Frederik Borestrom, Head of Agency, International @ LinkedIn

“B2B Marketing Principles IN and OUT of crisis” Frederik Borestrom, Head of Agency, International @ LinkedIn
scris 18 mai 2020
Cel de-al patrulea Webinar Live IAA găzduiește un dialog între Fredrik Borestrom și Gabriel Bârligā despre cercetarea dezvoltată de Institutul B2B al LinkedIn în parteneriat cu Les Binet, Peter Field și IPA. De la investiția în share of voice, la echilibrarea și activarea de brand, această cercetare analizează modelele de marketing B2B ce determină care strategii de marketing duc la o creștere susținutā.
 
Fredrik Borestrom, Head of Agency, International @ LinkedIn conduce relațiile și parteneriatele companiei LinkedIn pe piețele internaționale din EMEA și LATAM, respectiv Germania, Austria, Elveția, Olanda, Spania, Brazilia și Regiunea MENA.
 
„La LinkedIn, ajutăm agențiile și brandurile să comunice, să interacționeze și să ajungă la audiența dorită prin scalare.”
 
Borestrom se mândrește cu aproape 20 de ani de dezvoltare a afacerilor și experiență de leadership, ocupând funcții de conducere la companii precum Euronews, Eurosport, Odyssey Mobile Marketing și Phunware Inc. În mod deosebit, el a avut un rol cheie de management în crearea, creșterea și în final vânzarea start-up-ului de publicitate pe mobil, Odyssey Mobile Marketing Ltd către Phunware Inc., în decembrie 2014.
 
 
Acest webinar se adreseazā tuturor profesioniștilor aflați în poziții strategice din industria de marketing si publicitate.
  
Participarea la Webinarul Live IAA cu Fredrik Borestrom este limitată, iar înregistrarea se face aici: https://bit.ly/3dLhcnb
 
Pentru alte detalii, te rugăm să o contactezi pe Ruxandra Radu, IAA Chapter Coordinator, [email protected] sau să ne scrii la [email protected].
 
Urmărește-ne și pe Google News
viewscnt
Afla mai multe despre
fredrik borestrom
gabriel bârligā
linkedin