Magazinul oficial de aplicații pentru iPhone ar putea afișa, în curând, un număr dublu de reclame, Apple plănuind să afișeze două noi reclame, pe lângă cele două existente.
Mai multe publicații americane, care citează surse din cadrul Apple, scriu că gigantul american se pregătește să afișeze alte două noi reclame în magazinul oficial de aplicații pentru telefoanele și tabletele companiei.
Până acum, în App Store erau afișate două reclame, ambele legate de funcție de căutare - una este afișată în secțiunea de căutare, iar cealaltă în paginile cu rezultatele căutărilor.
CITEȘTE ȘI Apple a depășit așteptările analiștilor cu rezultatele pe trimestrul 2Cele două reclame pe care Apple vrea să le adauge în App Store vor fi, însă, mult mai proeminente și, foarte probabil, mult mai scumpe pentru dezvoltatorii care vor dori să-și promoveze produsele prin intermediul acestora.
Una din noile reclame va putea fi văzută chiar în secțiunea Today, secțiunea principală a magazinului de aplicații, care este afișată imediat ce App Store este deschis. Acesta va fi și cel mai proeminent loc în care o aplicație va putea fi promovată printr-o astfel de reclamă în App Store.
A doua reclamă va intra în paginile individuale ale aplicațiilor, la secțiunea “You Might Also Like”, unde apar aplicații similare. Aceste reclame pot fi folosite pentru a promova, de exemplu, un client de e-mail în pagina unui alt client de e-mail.
Ca și reclamele de până acum, viitoarele reclame vor fi marcate ca atare și vor avea un fundal albastru pentru a nu fi confundate cu aplicațiile afișate organic.