Luna septembrie a adus una din rarele scăderi ale veniturilor magazinului oficial de aplicații pentru dispozitivele Apple, dar, totodată, și una dintre cele mai mari din istoria recentă.
Ce se va întâmpla pe piața de retail din România, cum pot fi atrași mai mulți clienți profitând de ridicarea restricțiilor, cum poți îmbina eficient canalul de vânzare online cu magazinul fizic va fi explicat la PROFIT E-Commerce.
Videoconferința, programată pentru 13 octombrie, este organizată cu sprijinul Alpha Bank, urmând să fie transmisă în direct și la PROFIT NEWS TV
App Store a avut venituri mai mici cu 5% în luna septembrie, estimează Morgan Stanley pe baza datelor Sensor Tower. Scăderea veniturilor este un eveniment rar pentru magazinul de aplicații deținut de Apple.
Este, însă, și cea mai mare scădere înregistrată de App Store din 2015, de când Morgan Stanley a început să urmărească evoluția financiară a acestuia.
CITEȘTE ȘI Decizie majoră în UE: din 2024, devine obligatoriu încărcătorul unic pentru dispozitivele electroniceVectorul acestei scăderi pare să fie zona gaming, acolo unde veniturile producătorilor de jocuri au scăzut cu 14%. Oamenii au decis să investească mai puțin în jocurile mobile, pe fondul complex al actualei situații economice globale.
Printre țările în care veniturile App Store au scăzut în luna septembrie se numără Statele Unite, Canada și japonia, toate fiind piețe importante pentru producătorii de jocuri, dar și pentru pentru celelalte categorii de aplicații.
Morgan Stanley estimează, totodată, că veniturile Apple din servicii vor crește cu 8% în al treilea trimestru al acestui an. Analiștii se așteaptă că cei care au cumpărat noile iPhone-uri să investească și în serviciile din cadrul ecosistemului creat de compania americană.
Chiar și așa, va fi o creștere mai mică față de trimestrul anterior, când acest segment creștea cu 12%.