Apple și Google iau măsuri radicale legate de aplicațiile care au legătură cu coronavirusul

Apple și Google iau măsuri radicale legate de aplicațiile care au legătură cu coronavirusul
scris 6 mar 2020

Doar aplicațiile oficiale ale organizațiilor de sănătate care au legătură cu coronavirusul mai sunt permise de Apple în magazinul de aplicații pentru iPhone și iPad, în vreme ce Google pur și simplu nu mai afișează nimic în Play Store la această căutare.

Nicio aplicație care tratează în vreun fel tema virusului COVID-19 nu mai este acceptată în App Store, dacă nu este făcută de una din organizațiile recunoscute de sănătate .

Urmărește-ne și pe Google News

Apple respinge orice aplicație ce are legătură cu coronavirusul, chiar dacă se folosesc date din surse oficiale.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Mai mulți dezvoltatori confirmă informația, după ce au încercat să publice în App Store diverse aplicații care avea legătură cu coronavirusul și au fost respinse, deși informațiile afișate erau preluate de la instituții recunoscute precum Organizația Mondială a Sănătății.

Apple dă liber la reclame în notificări CITEȘTE ȘI Apple dă liber la reclame în notificări

Apple vrea să evite răspândirea dezinformărilor legate de coronavirus prin intermediul platformei sale, încercând să elimine orice intermediar care poate introduce, chiar și neintenționat, informații false în aplicații.

Nici Google nu stat cu mâinile în sân, însă abordarea sa este mai simplă, chiar dacă mai lipsită de tact.

Google a blocat pur și simplu toate rezultatele care conțin cuvântul cheie “coronavirus” în magazinul său de aplicații. Astfel, o căutare după acest cuvânt generează o pagină de rezultate goală.

O pagină de rezultate goală este un lucru ieșit din comun și evident intenționat. În general, Google afișează rezultate la orice căutare, chiar dacă ajunge să scoată în față rezultate mai puțin relevante.

viewscnt
Afla mai multe despre
google
apple
android
ios
coronavirus