Gigantul american Apple se pregătește să lanseze casca Vision Pro la începutul unui an care se anunță foarte dificil pentru companie.
Apple face ultimele pregătiri înainte de lansarea căștii Vision Pro, cel mai important produs lansat de la iPhone încoace și unul de care poate depinde viitorul companiei.
Deși este foarte scumpă și va ajunge la un număr limitat de oameni, Vision Pro are rolul de a demonstra ce poate face Apple în acest domeniu și de a deschide drumul altor produse mai accesibile pentru consumatorii finali.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Însă, noua categorie de produse va începe să genereze venituri semnificative pentru Apple abia peste câtva ani, în niciun caz în 2024.
Analiștii cred că vânzările Apple vor scădea pentru al cincilea trimestru la rând, o situație în care compania americană nu s-a mai aflat de mulți ani.
Redresarea depinde mai mult de abilitățile echipelor de vânzare din cadrul companiei decât de produsele pregătite pentru acest an. iPhone 16, de exemplu, urmează a fi un update minor, care nu va aduce multe noutăți, dincolo de o posibilă creștere a dimensiunii ecranelor pentru modelele Pro.
În plus, pentru a adăuga și mai mult unei situații dificile, Apple trebuie să lucreze din greu pentru a-și prinde din urmă rivalii și a recupera terenul pierdut în cursa dezvoltării produselor de AI.
Asta după ce compania a fost luată prin surprindere de avansurile rapide făcute de alte companii în această industrie și a pierdut startul.
Dincolo de toate acestea, Apple va trebui să lupte pe mai multe fronturi cu autoritățile din mai multe regiuni, inclusiv Statele Unite și Europa, care vizează mai multe practici anticoncurențiale ale companiei. Apple va trebui să facă aici compromisuri pentru a evita amenzi foarte mari.