Contul Apple Support de pe X (fostă Twitter) a încetat să mai ajute utilizatorii cu răspunsuri la întrebările legate de produsele și serviciile companiei.
Apple nu mai oferă suport direct tehnic clienților pe X, prin intermediul contului Apple Support. În schimb, acesta direcționează utilizatorii către secțiunea de suport de pe site-ul companiei printr-un mesaj automatizat.
Până acum, contul în cauză răspundea utilizatorilor la diversele întrebări pe care aceștia le aveau despre produsele companiei, adresate atât prin mesaje directe, cât și prin posturi în care era etichetat contul.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Din câte se pare, Apple a încetat să mai ofere suport tehnic și pe YouTube, unde răspundea la întrebările lăsate de utilizatori în comentarii.
Compania nu a făcut vreun anunț oficial în acest sens, însă, o informație pe surse vehiculată anterior de MacRumors susținea că Apple urmează să elimine 150 de posturi de suport pe platformele sociale.
Informația pare să se confirme, iar Apple pare să renunțe la una dintre cele mai rapide și mai accesibile modalități de suport tehnic pe care clienții săi o aveau la dispoziție.