Apple Arcade, serviciul de jocuri lansat de Apple în urmă cu aproape de două luni, oferă acum 100 de jocuri, după ultima rundă de extindere.
Așa cum a promis în momentul lansării, Apple continuă să atragă dezvoltatori și să ofere noi și noi jocuri în cadrul serviciului de gaming de tip all-you-can-play pe care l-a lansat simultan cu iOS 13.
Apple tocmai a adăugat șase noi jocuri, printre care Sociable Soccer, UFO on Tape: First Contact și Takeshi & Hiroshi, ajungând astfel la cifra rotundă de 100 de titluri.
Pentru 5 dolari pe lună, Apple Arcade oferă acces nelimitat și exclusiv la toate jocurile incluse, fără reclame și fără micro-tranzacții.
CITEȘTE ȘI Gigantul Apple își fixează sediul din România lângă stația de metrou Politehnica și viitoarele birouri MicrosoftPractic, Apple profită de aversiunea utilizatorilor pentru modelul de business bazat pe micro-tranzacții pentru a vinde un abonament lunar din care oferă un procent constant dezvoltatorilor.
Și Google a lansat la puțin timp după Apple un serviciu similar, numit Play Pass. Spre deosebire însă de abordarea Apple, Google include aici și aplicații, nu doar jocuri.
În plus, Google nu cere exclusivitate de la dezvoltatori, iar jocurile și aplicațiile incluse în acest serviciu pot avea și versiuni monetizate pe bază de reclame și/sau micro-tranzacții.