După ce noile poziții cu reclame din App Store au adus reclame la jocuri de noroc în locuri nepotrivite, ceea ce a stârnit nemulțumirea multora, Apple a decis să suspende temporar această categorie de reclame.
Începând de marți, Apple a început să afișeze reclame în mai multe locuri noi din App Store. Printre altele, reclame sunt afișate acum și în secțiunile „you might also like” din paginile aplicațiilor.
De atunci, reclamele la jocuri de noroc, o categorie sensibilă de advertising, au început să apară în locuri nepotrivite, precum paginile aplicațiilor dedicate combaterii dependenții de jocurile de noroc sau alături de aplicațiile și jocurile pentru cei mici.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Drept urmare, Apple a decis să întrerupă afișarea reclamelor la jocurile de noroc. În mod normal, trebuia să existe o serie de restricții speciale la afișarea acestora, restricții pe care se pare că Apple nu le-a implementat.
În mai multe țări există legi care interzic jocurile de noroc, ceea ce ar putea reprezenta o altă problemă pentru Apple, dacă situația se va repeta.
În ciuda faptului că și-a propus creșterea veniturilor din reclame și vrea să afișeze publicitate în mai multe aplicații proprii de iPhone, Apple nu are cel mai bun sistem de targetare a reclamelor. De mulți ani, la căutările din App Store sunt afișate reclame lipsite de relevanță.