Apple Inc. a lansat joi un nou cont de Twitter dedicat serviciului clienți, decizie care se înscrie în cadrul unei strategii de extindere a prezenței companiei americane în social media și care s-a bucurat imediat de atenția utilizatorilor rețelei Twitter care au început să se plângă de produsele Apple pe care le folosesc, conform Reuters.
Încă de joi după-amiază, contul de Twitter @AppleSupport avea peste 48.000 de "followers" sau fani.
Imediat după lansare au început să curgă și mesajele de la utilizatorii de produse Apple care au cont pe Twitter. Unii au adresat întrebări de ordin tehnic cu privire la modul de funcționare al dispozitivelor pe care le dețin și au primit relativ repede un răspuns, în interval de câteva zeci de minute, în timp ce alții s-au mulțumit critice produsele Apple.
Acest cont de Twiter ilustrează modul în care Apple a decis să-și extindă prezența în mediile de socializare online, prezență minimă până nu demult. Compania nu dispunea de un cont oficial de Twitter, iar anul trecut a lansat un cont de suport denumit @AppleMusicHelp, destinat utilizatorilor care descarcă melodii și au nevoie de îndrumare pentru a genera liste cu melodiile preferate. Acest cont are însă doar 18.000 de "followers".
Sursa:Agerpres