Cu Clubhouse în frunte, Social Audio este una dintre categoriile de aplicații cu cea mai mare creștere din acest an. Popularitatea acestora a determinat companii mari, precum Facebook și Twitter, să lanseze replici proprii.
Aplicațiile de Social Audio au înregistrat 20 de milioane de download-uri în primul trimestru al acestui an, după estimarea făcută de Sensor Tower. Pentru că era ca și inexistentă în trecut, nu există criteriu de comparație pentru creșterea acestei categorii.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Vedeta evidentă este Clubhouse, care a înregistrat aproximativ 15,3 milioane de instalări în T1. Clubhouse a avut o lună februarie extraordinară, când a crescut la 9,6 milioane de instalări, de la 2,4 milioane de instalări în ianuarie.
În martie, Clubhouse a scăzut la 2,7 milioane de instalări, menținând numai 13% în plus față de luna ianuarie. Numărul total de instalări al Clubhouse este în jur de 16,4 milioane, majoritatea fiind contorizate anul acesta.
Social Audio include și alte aplicații notabile, Stereo și Spoon fiind două dintre a acestea. Stereo a avut un traseu similar cu Clubhouse anul acesta, deși la un nivel mai mic. Aceasta a crescut de la 551.000 milioane de instalări în ianuarie, la 1,5 milioane de instalări în februarie.
Tot precum Clubhouse, Stereo a scăzut în martie - cu 998.000 de instalări, aceasta a pierdut 35% față de luna anterioară.
CITEȘTE ȘI VIDEO Profit TV - Să ajutăm business-ul. Ionuț Nedea, Litoralulromanesc.ro: Statul trebuie să promoveze destinațiile românești pentru turiștii români și străini. Exceptarea măsurii de purtare a măștii la plajăSpoon este una din aplicațiile vechi ale categoriei, existând din 2016. Aceasta nu s-a bucurat de un spike în februarie, precum Clubhouse și Stereo, ci a crescut constant pe întreg parcursul anului trecut. Cea mai bună lună pentru Spoon a fost aprilie 2020, când a înregistrat 974.000 de instalări.
Succesul recent al aplicațiilor de Social Media a determinat marile companii de online să înceapă dezvoltarea propriilor replici. Platformele sociale, precum Facebook, Twitter și Reddit, văd în componenta audio o extensie a propriilor rețele.