Fondul de investiții Fidelity Investments a decis să acorde 65 de milioane de dolari startup-ului Spring, la care co-fondator și Chief Technology Officer este Octavian Costache.
Tânăra companie a ajuns, astfel, la investiții totale în valoare de aproximativ 100 de milioane de dolari. Printre investitori se mai numără Groupe Arnault, Thrive Capital și Box Group.
Spring, o companie care activează de trei ani, vinde haine de la peste 2.000 de branduri prin intermediul aplicației și a site-ului său mobil.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Filosofia celor de Spring se învârte în jurul așa-numiților mileniali, tinerii a căror vârstă medie este acum de 28 de ani, pentru care shopping-ul online de haine este corespondentul cumpărăturilor făcute de părinții lor în magazinele tradiționale.
Spring grupează la un loc produse ieftine și scumpe, de la blugi Levi’s de 20 de dolari, până la mocasini Gucci de 1.110 dolari. Comanda medie este 150 de dolari, ceea ce permite aplicației să ofere livrare și retur gratuite.
Cele două sunt suportate de brandurile partenere, cu o parte din cost subvenționat de Spring, care întreține și serviciului pentru clienți.
Spring păstrează între 15 și 20 de procente din fiecare comandă și se așteaptă ca în 2017 cifra vânzărilor să ajungă la 100 de milioane de dolari. Deocamdată, livrările se fac doar pe teritoriul Statelor Unite.