Prezentarea noului chatbot care va fi integrat în motorul de căutare Bing a dus la creșterea de 10 ori a numărului de download-uri pentru aplicația aferentă acestuia.
După ce Microsoft a prezentat chatbot-ul care va fi integrat în Bing și care, cel puțin la început, va fi disponibil doar în aplicația Bing și browser-ul Edge, cele două produse Microsoft au urcat vertiginos în topul aplicațiilor.
Aplicația Bing a urcat pe locul 12 în topul aplicațiilor gratuite din App Store, versiunea pentru Statele Unite, după doar câteva ore de la anunțul de lansare a chatbot-ului care va fi integrat în motorul de căutare cu același nume.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În mod normal, Bing era o aplicație neinteresantă pentru majoritatea utilizatorilor, fiind nu cu mult timp în urmă pe locul 160 la categoria Productivitate.
În același timp, Edge, care părea să aibă soarta lui Bing, dar pe nișa browser-elor web, a ajuns deja pe locul 3 în categoria Utilitate.
Există, însă, o explicație evidentă pentru creșterea rapidă a celor două produse - interesul mare al utilizatorilor pentru AI și chatboți conversaționali.
Pentru accesarea noului chatbot din Bing există o listă de așteptare pe care utilizatorii trebuie să se înscrie. Microsoft, însă, a promis că cei care folosesc aplicația Bing sau browser-ul Edge vor avea prioritate.