Platforma de conținut multimedia Spotify a ajuns la un nou acord cu Joe Rogan, autorul unui dintre cele mai urmărite podcasturi din SUA, care va permite ca emisiunea sa de succes să fie distribuită pe scară largă, transmite The Wall Street Journal. Noul contract al lui Rogan – estimat la 250 de milioane de dolari pe o perioadă de mai mulți ani – implică o garanție minimă inițială, plus un acord de împărțire a veniturilor în funcție de vânzările de publicitate.
În cadrul noului acord de licență, Spotify va vinde reclame pentru și va distribui „The Joe Rogan Experience” pe mai multe platforme de podcasturi, inclusiv în format video pe YouTube, a transmis compania. În acordul anterior, emisiunea era exclusiv pentru Spotify, arată G4Media.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
„The Joe Rogan Experience” a lansat peste 2.200 de episoade.
Acțiunile Spotify au crescut vineri cu aproximativ 2%.
Noul acord este emblematic pentru schimbările economice din podcasting, care s-a maturizat atât în ceea ce privește audiența, cât și cheltuielile cu publicitatea de la ultimul acord încheiat de Rogan. Spotify lucrează la revizuirea termenilor contractelor sale cu talentele de top, astfel încât emisiunile să fie distribuite pe mai multe platforme pentru a-și maximiza audiența și vânzările de publicitate, în loc să solicite exclusivitate.
CITEȘTE ȘI PayPal declanșează concedieri. Scrisoare către angajați: "Vă scriu pentru a împărtăși vestea dificilă... "De asemenea, Spotify își propune să plătească garanții minime mai mici și să pună accentul pe împărțirea veniturilor, un model care ajută la împărțirea riscurilor cu creatorii podcasturilor.
Spotify a încheiat primul său contract cu Rogan în 2020. Compania a plătit peste 100 de milioane de dolari pentru a aduce „The Joe Rogan Experience” exclusiv pe Spotify, în încercarea de a demara ascultarea podcasturilor pe platforma sa. Emisiunea a rămas de departe cel mai popular podcast de pe Spotify.
CITEȘTE ȘI Casca Vision Pro a trecut de 200.000 de exemplare vânduteSpotify a cheltuit mult pentru podcasting și a depășit Apple pentru a deveni cea mai populară platformă de ascultare a podcasturilor.