Dispozitivele care comunică între ele devin tot mai răspândite, pe piață fiind disponbilă o gamă largă de aparate "inteligente", inclusiv camere de luat vederi sau roboți de bucătărie. Băutorii de bere nu puteau fi ocoliți de evoluția tehnologiei, așa că Bud Light (marcă a Anheuser-Busch InBev) a lansat un frigider care poate fi conectat cu un smartphone și anunță utilizatorii atunci când rămân fără băutura preferată, scrie CNBC.
Frigiderul Bud Light Bud-e, în care pot fi păstrate până la 78 de beri, este disponbili deocamdată doar în California și costă 299 de dolari. Utilizatorii pot selecta cât de rece doresc să fie berea, iar atunci când aceasta ajunge la temperatura ideală, pot primi o notificare pe smartphone.
"Având în vedere că o mare parte a consumului produselor noastre are loc în casele clienților, suntem intersați să înțelegem ce rol putem juca acolo", a spus Azania Andrews, director conectare digitală la Anheuser-Busch InBev (AB InBev).
Potrivit producătorului, dacă noile frigidere vor fi pe placul utilizatorilor, acestea vor fi, începând cu anul viitor, comercializate și în celelalte state americane.
AB InBev este cel mai mare producător de bere la nivel mondial, având un portofoliu de peste 200 de mărci de bere, printre care se numără Stella Artois, Beck's, Budweiser și Corona.
Casele “inteligente”, bazate pe dispozitive care comunică între ele, au început să atragă atenția publicului larg datorită investițiilor făcute în ultimii ani de companii mari, precum Samsung, Apple și Google, care dezvoltă sisteme de ultimă oră pentru interconecarea diverselor aparaturi și servicii necesare asigurării unui nivel optim de automatizare al locuinței.
Astfel, locuința poate fi programată să pornească sau să oprească instalațiile de climatizare și cele de iluminat, imaginile surprinse cu ajutorul camerelor de luat vederi pot fi accesate de la distanță, iar interfețele create special asigură comunicarea între dispozitive.