Angajații IBM au rămas fără acces la e-mail și calendar mai multe zile. “Cum să aibă clienții încredere în noi, când noi nu ne descurcăm nici cu propriul proces de migrare?”

Angajații IBM au rămas fără acces la e-mail și calendar mai multe zile. “Cum să aibă clienții încredere în noi, când noi nu ne descurcăm nici cu propriul proces de migrare?”
scris 3 iul 2021

Angajații IBM au rămas fără acces la e-mail și calendar mai multe zile, din cauza unor probleme cu procesul de migrare a acestora.

Compania a vândut anterior mai multe produse software către indienii de la HCL Technologies, în 2018, și a decis să-și mute datele pe propriile servere, arată The Register.

Urmărește-ne și pe Google News
Cum au crescut olandezii de la FERM afacerile din România CITEȘTE ȘI Cum au crescut olandezii de la FERM afacerile din România

Sub protecția anonimatului, un angajat IBM se întreba, retoric: “cum să aibă clienții încredere în noi, când noi nu ne descurcăm nici cu propriul proces de migrare?” 

viewscnt
Afla mai multe despre
ibm
angajati