Apple nu doar că lucrează la propriul chatbot, însă, acesta este deja folosit intern de angajații companiei pentru anumite sarcini.
Chatbot-ul Apple, care încă se află în lucru, este deja pus la treabă de angajații companiei, care au fost încurajați să-l folosească în anumite situații, scrie Bloomberg.
Conform surselor citate de publicația americană, chatbot-ul dezvoltat de Apple este folosit pentru a rezuma texte, a răspunde la întrebări și chiar în procesul de dezvoltare a unora dintre facilitățile viitoare ale produselor Apple.
CITEȘTE ȘI Twitter își va schimba logo-ul, anunță Elon Musk / Pasărea albastră a fost înlocuită, temporar, în aprilie, cu un câine Shiba Inu, logo-ul criptomonedei Dogecoin / Atunci a crescut valoarea de piață a Dogecoin cu până la patru miliarde de dolariAngajații Apple nu au voie să folosească alți chatboți, din cauza faptului că aceștia asimilează informațiile la care sunt expuși și pot compromite informații confidențiale.
În schimb, compania lucrează și se bazează pe propriul chatbot, care, la fel ca celelalte soluții de inteligență artificială generativă, suferă de așa-numitele halucinații - inventează, practic, informații.
Aceleași surse susțin că Apple va face anul viitor un anunț important pe partea de inteligență artificială, însă, nu au spus și despre ce va fi vorba. Este posibil ca Apple să anunțe implementarea chatbot-ului său pe iPhone și alte produse ale companiei.
Cert este că Apple se mișcă mult mai precaut decât o fac Microsoft, OpenAI, Google și restul. Asta tocmai din cauza cunoscutelor probleme ale AI-ului generativ.