Mult așteptată cască de realitate augmentată pe care Apple se pregătește să o lanseze va costa mult, ceea ce va limita potențialul vânzărilor, însă, va genera o mare marjă de profit pentru companie.
Din ce în ce mai multe surse dau ca aproape sigură prezentare în primul trimestru al anului viitor a primei căști Apple de realitate augmentată, după mai mulți ani de design și dezvoltare.
Cel mai redutabil analist când vine vorba de Apple, Ming-Chi Kuo este convins că viitoarea cască va fi cel mai revoluționar produs lansat de compania americană de la iPhone încoace.
CITEȘTE ȘI Apple lucrează la mai multe dispozitive de smarthomeCasca celor de la Apple va trage după ea întreaga piață și o va ridica la un nivel mult mai mare decât în prezent, când este dominată de căștile Meta.
Având în vedere că prețul urmează a fi în jur de 2.000 de dolari, Kuo nu crede că Apple va vinde în cursul anului viitor mai mult de 1,5 milioane de căști de AR.
În fapt, analistul este convins că Apple folosește prima generație pentru a verifica piața și a vedea care este nivelul cererii. Kuo crede că Apple își va ajusta strategia, inclusiv cea de preț, în funcție de evoluția primei generații a căștilor de AR.