Adobe România, subsidiara locală a gigantului american Adobe, a ajuns pe piața locală la 1.200 de angajati și anunță că continuă creșterea organică prin atragerea de proiecte noi în centrul local de dezvoltare și cercetare.
"În timp ce sectorul IT este marcat de discuții despre disponibilizări, Adobe România, cel mai mare centru din Europa al companiei, axat pe dezvoltarea de produse software, continuă să își extindă echipa din România și să ofere oportunități atractive din punct de vedere salarizare și beneficii extrasalariale pentru specialiștii IT de toate nivelurile. În această perioadă, obiectivul companiei este, pe lângă consolidarea în România a poziției actuale de centru de excelență, să ofere celor peste 1.200 de angajați stabilitate și siguranța locului de muncă", transmite compania.
„Am crescut organic, mai accelerat sau mai lent, dar constant. Practic, de la 30 de angajați acum 18 ani, am ajuns la 1.200 și continuăm să ne extindem. Motorul creșterii este alimentat de produsele Adobe a căror dezvoltare o aducem în România, iar în ultimii ani am atras produse strategice, precum cele dezvoltate de Adobe în zona AI - Firefly, Adobe Express sau GenStudio” adaugă Cris Radu, VP of Engineering și Site Leader Adobe România.
Profit.ro a anunțat anterior că Adobe România, subsidiara locală a gigantului american Adobe, a consemnat în 2023 o cifră de afaceri de 444,16 milioane de lei, în urcare cu 18,8% față de anul precedent, iar profitul net a avansat cu 30,9%, la 102,79 milioane de lei.
Datoriile au sporit cu 25,9%, la 102,78 milioane de lei, iar creanțele au urcat cu 19,7%, la 191,23 milioane de lei.
Numărul mediu de salariați a urcat anul trecut la 1.074 persoane, de la 946 în 2022.
CITEȘTE ȘI Digi Communications își majorează veniturile și EBITDA în T1 2024Adobe a intrat în România în 2006, în urma achiziției companiei locale Interakt Online, înființată de Bogdan Rîpa și Alexandru Costin.