Gigantul american Amazon a lansat o nouă experiență de shopping care se inspiră de la TikTok pentru a crește implicarea utilizatorilor și vânzările.
Aplicația mobilă Amazon a început să afișeze unui număr limitat de utilizatori un flux de imagini și clipuri video cu produse la care utilizatorii pot da like și pe care le pot cumpăra.
Numită Inspire, noua experiență de shopping este, în mod evident, inspirată de la TikTok și încearcă chiar să atragă utilizatorii platformelor sociale de acest gen, care încearcă să vândă produse prin intermediul influncer-ilor.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Inspire va avea o secțiune dedicată în aplicația Amazon, ce va putea fi accesată printr-un nou buton plasat în bara de jos. Fluxul de conținut va fi derulat vertical și, la fel ca pe TikTok sau Instagram, utilizatorii vor putea da like printr-un „double tap”.
În partea de jos a ecranului, vor exista mici imagini ale produsului, care, la apăsare, vor duce în pagina produsului de pe Amazon, de unde vor putea fi aflate mai multe informații și va putea fi cumpărat.
La fel ca platformele sociale, Inspire va adapta conținutul în timp la preferințele pe care le observă la fiecare utilizator. Celor care sunt interesați de smartphone-uri, de exemplu, le vor fi afișate mai multe smartphone-uri.
Inspire este deocamdată disponibil sub formă de test unui număr limitat de utilizatori, urmând ca în lunile următoare să fie extinsă disponibilitatea în Statele Unite.