Amazon.com intenționează să majoreze anul viitor comisioanele percepute comercianților care folosesc platforma sa pentru transportul și depozitarea mărfurilor în Statele Unite, în medie cu 3%, din cauza costurilor mai mari și a programelor de tipul livrare într-o singură zi, transmite Reuters.
Compania de comerț electronic gestionează livrările pentru majoritatea comenzilor din SUA prin intermediul diviziei interne de logistică și anticipează că va încasa aproape 1,5 miliarde de dolari în actualul sezon al sărbătorilor prin înjumătățirea termenului de livrare la o singură zi pentru clienții Prime, potrivit News.ro.
Livrarea mai rapidă față de ceea ce pot oferi companiile concurente a fost esențială pentru Prime, un program contra-cost pe bază de abonament care îi încurajează pe cei peste 100 de milioane de membri să cumpere mai mult de pe Amazon.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Într-un email trimis vineri comercianților care își vând mărfurile pe Amazon, compania a anunțat că în acest an a investit peste 15 miliarde de dolari în instrumente, infrastructură și programe precum Fulfillment by Amazon (FBA), pentru a-i ajuta pe comercianți.
”Axată pe FREE One-Day Delivery, aceasta a fost cea mai mare investiție într-un an făcută vreodată în FBA. Cu toate acestea, în 2020 vom face doar majorări moderate (de circa 3%) a comisioanelor, sub media din sector, pentru că rămânem dedicați succesului vostru”, a scris Amazon în email.
Comisioanele percepute de Amazon la vânzarea unui produs vor scădea în unele cazuri, a precizat compania.