Deși nu este încă disponibilă la nivel global, secțiunea AI Overviews din Google, care rezumă răspunsurile la căutări cu ajutorul AI-ului, include deja reclame.
Paginile cu răspunsurile căutărilor din Google vor afișa acum reclame și în cadrul răspunsurilor generate de inteligență artificială, nu doar în lista de link-uri.
Noile reclame, spun reprezentanții companiei, sunt concentrate pe produse. De exemplu, dacă utilizatorul va cere AI-ului sfaturi despre cum să scoată petele de pe haine, acesta din urmă va „sugera” detergenți ce pot fi cumpărați.
CITEȘTE ȘI Microsoft anunță o actualizare majoră pentru un „prieten digital”Reclamele din cadrul răspunsurilor date de inteligența artificială vor fi marcate cu eticheta „Sponsored” și, spun cei de la Google, vor apărea doar în cazurile în care există „un unghi comercial”.
Apariția reclamelor în secțiunea AI Overviews nu constituie o surpriză, Google făcând teste în acest sens încă din luna mai.