Compania brașoveană Visual Fan, deținătoarea brandului Allview, producătorul local de telefoane mobile sub brandul Allview, a raportat pentru 2019 o creștere a cifrei de afaceri cu 11% comparativ cu anul precedent, când a atins valoarea de 76 milioane lei, în timp ce vânzările înregistrate pe piețele externe au crescut cu 58%.
În 2018, afacerile s-au înjumătățit de la 156,6 milioane de lei în anul precedent, astfel că 2019 a fost un an de ușoară revenire pentru Allview. Evoluția din 2019 a avut la bază o nouă strategie de dezvoltare, aplicată pe toate categoriile de produse, sub denumirea „Smarters”.
Pentru Allview, anul 2019 a fost marcat de extinderea portofoliului de produse în linie cu strategia „Smarters”, cu noi generații de smartphone-uri, Smart TV-uri cu sistem de operare Android TV™ și Google Assistant™ integrat, tablete interactive cu diagonale mari (17”), dar și notebook-uri ultramobile cu procesoare Qualcomm™ și sistem de operare Windows™.
CITEȘTE ȘI FOTO Spotify are un nou ecran principalAllview și-a consolidat parteneriatul cu Google™, pentru comercializarea televizoarelor cu Android TV™, propunându-și astfel, ca în 2020 să devină lider de piață pe segmentul Smart TV-urilor cu Android TV™ și Google Assistant™ integrat. În vederea atingerii obiectivului propus, compania a deschis o linie de asamblare la Brașov.
Allview a intrat pe piața televizoarelor în 2018 și, la scurt timp, a anunțat semnarea contractului cu Google pentru a lansa sub brandul propriu smart TV-uri cu Android.
Brandul Allview este prezent pe piață din 2004, operând și pe piața IT&C din Polonia, Bulgaria, Germania, Spania, Ungaria, Olanda, Moldova, Republica Cehă, Malta, Grecia, Lituania, Letonia și Estonia.
Visual Fan este controlată de Florentin Lucian Peticilă – 92%, alături de Manuela Peticilă – 5% și Camelia Ștefania Cotuna – 3%, potrivit www.termene.ro.