Acțiunile părintelui Snapchat, Snap, au crescut cu 26%, rețeaua de socializare anunțând că veniturile din T1 au crescut mai mult decât se aștepta în ultimul trimestru, la 1,195 miliarde de dolari, în creștere cu 21% față de 2023.
Snap a raportat o pierdere netă de doar 19 cenți pe acțiune (305 milioane dolari), așteptările analiștilor fiind pentru o pierdere de 26 cenți pe acțiune. Anterior, pierderea a fost de 329 milioane dolari.
Vânzările de 1,19 miliarde de dolari au depășit, de asemenea, estimarea de doar 1,12 miliarde de dolari.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Compania a raportat, de asemenea, un câștig ajustat înainte de dobândă, taxe, depreciere și amortizare de 45,66 milioane dolari.
Cifrele sunt cu mult peste prognozele de pe Wall Street, ca și rezultatul legat de utilizatorii activi zilnic, care au atins 422 de milioane persoane.
CITEȘTE ȘI Prada și-a eclipsat rivalii în primul trimestru cu o creștere de 16% a vânzărilor, susținute de brandul Miu MiuSnapchat+ a crescut la peste 9 milioane de abonați în T1.