Acțiunile Spotify au scăzut cu până la 10% în tranzacțiile de dinaintea ședinței bursiere (premarket), în ciuda faptului că platforma a raportat cel mai bun trimestru din istorie în ceea ce privește numărul de utilizatori noi.
Urmărește-ne și pe Google News
Declin are loc în contextul în care pierderile platformei de streaming muzical s-au adâncit în al doilea trimestru, iar estimările privind veniturile au fost ratate.
CITEȘTE ȘI GRAFICE Creșterea consumului ca urmare a valurilor de căldură a scumpit energia pe piața spot
Compania a atras 36 de milioane de utilizatori activi lunari în trimestru încheiat la 30 iunie, cu 21 de milioane peste estimările sale. Ca valoare netă, Spotify a adăugat 10 milioane de abonați, cu 3 milioane peste previziunile sale și un record pentru al doilea trimestru.
Pierderea netă a fost de 302 milioane de euro, sau 1,55 euro pe acțiune, comparativ cu o pierdere de 85 de eurocenți, sau 125 de milioane de euro, în aceeași perioadă a anului trecut. Analiștii se așteptau la o pierdere de 63 de eurocenți/acțiune.