4 aspecte importante de luat în considerare atunci când alegeți un ERP pentru hoteluri și restaurante

4 aspecte importante de luat în considerare atunci când alegeți un ERP pentru hoteluri și restaurante
scris 7 dec 2021

După cum mulți știu deja și alții vor afla în propriul ritm, Enterprise Resource Planning ("ERP") este o necesitate în companii, pentru a gestiona și integra diferite segmente de afaceri, iar sectorul ospitalității nu face excepție de la această regulă.

De la rezervarea de camere și mese, managementul oaspeților, menaj, spălătorie și întreținere până la eficiența recepției și gestionarea stocurilor, sarcina de a administra corect și eficient o afacere de ospitalitate se poate dovedi a fi un puzzle foarte complicat și complex. Și aici intervin soluțiile software holistice pentru restaurante și hoteluri, care aduc soluții de a gestiona această provocare.

Urmărește-ne și pe Google News

ERP-ul menține afacerea de ospitalitate pe direcția corectă, automatizează procesele repetitive și, ca urmare, costurile operaționale sunt reduse semnificativ prin realizarea de estimări realiste și previziuni eficiente.

Iată care sunt, în opinia lui Alexandru Dorobanțu, Director General la Intelligent Systems România, câteva exemple de provocări din industria ospitalității și cum pot fi depășite cu un sistem software integrat bine conceput.

4 aspecte importante de luat în considerare atunci când alegeți un ERP pentru hoteluri și restaurante

1. Eliminați erorile de comunicare

Bucătăria este întotdeauna un loc aglomerat, așa că informațiile clare sunt obligatorii pentru a fi siguri că oaspeții noștri primesc exact ceea ce au comandat, la momentul potrivit. Deci ERP-ul ar trebui să poată oferi personalului din bucătărie îndrumări clare cu privire la ce să gătească și când, permițându-le să pregătească mai multe feluri de mâncare, în timp mai scurt. Mai mult chiar, chelnerii pot trimite comenzile de la POS direct la bucătărie unde sunt tipărite, afișate pe ecrane, sau ambele.

2. Gestionare simplă a rezervărilor

4 aspecte importante de luat în considerare atunci când alegeți un ERP pentru hoteluri și restaurante

Rezervările de camere pentru hoteluri și complexe turistice reprezintă de asemenea o sarcină complicată, mai ales într-un context în care clienții au acum posibilitatea să facă rezervări de pe o varietate de site-uri și dispozitive. Nu cu mult timp în urmă, recepția deținea controlul complet. Acum însă, sunt o mulțime de factori în joc care sporesc riscul de erori. Așadar, rezervările sunt un alt domeniu în care un sistem software dedicat pentru industria de ospitalitate poate ajuta la unificarea înregistrărilor și îmbunătățirea performanței. Astfel veți putea cunoaște ratele clare de ocupare, să actualizați starea unei camere și chiar să anticipați tendințele viitoare cu o mai mare acuratețe și ușurință.

3. Păstrați un bun management al stocurilor

4 aspecte importante de luat în considerare atunci când alegeți un ERP pentru hoteluri și restaurante


Fie că vorbim despre un hotel, complex turistic sau restaurant, tendințele de cumpărare, vânzare și consum sunt esențiale pentru toate acestea. Așadar, software-ul ERP pentru ospitalitate trebuie să ajute și la gestionarea stocurilor și să analizeze informațiile pentru a eficientizarea acestora, evitând astfel atât surplusul, cât și deficiențete de stoc. În plus, personalul poate folosi sistemul ERP pentru a urmări atât utilizatorii interni, cât și furnizorii, si de asemenea, pot gestiona comenzile și rapoarte de audit complete.

4. Centralizare date de business

Lucrul cu un sistem ERP în sectorul ospitalității poate, de asemenea, ușura viața factorilor de decizie, mai ales atunci când afacerea operează mai multe locații. Prin centralizarea si simplificarea proceselor de contabilitate, de exemplu, puteți vizualiza cu ușurință performanța afacerii și puteți eficientiza raportarea asociată cu mai multe locații sau departamente.

Pe lângă toate aceste provocări, o implementare de success a unui sistem ERP presupune si alte aspect care nu trebuie pierdute niciodată din vedere și care sunt la fel de importante: sprijinul factorilor de decizie din companie, implicarea angajaților, un scop clar definit și un partener care vă cunoaște industria.

În concluzie, într-o industrie extrem de competitivă, care se confruntă cu provocări unice, focusul este pe îmbunătățirea fluxului de date și pe facilitarea proceselor în întreaga organizație. În calitate de hotelier sau proprietar de restaurant, asigurați-vă că selectați un sistem ERP care înglobează toate funcționalitățile specifice industriei ospitalității de care aveți nevoie și, nu în ultimul rând, găsiți un partener de încredere pentru a-l implementa.

viewscnt
Afla mai multe despre
erp
hoteluri
restaurante