3 beneficii ale utilizării aplicației unui brand în defavoarea vizitării website-ului acestuia

3 beneficii ale utilizării aplicației unui brand în defavoarea vizitării website-ului acestuia
scris 30 sep 2024

În ziua de astăzi se poate interacționa în mai multe feluri cu un brand. Opțiunea tradițională ar fi vizitarea magazinului acestuia. Există, totuși, metode mult mai avantajoase pentru clienți, precum accesarea unui website. Platformele online oferă clienților posibilitatea de a vedea întreg stocul de produse al unui brand din confortul propriei case. Apoi, clienții pot realiza o comandă online sau pot vizita magazinul știind exact la ce să se aștepte.

Totuși, mai există o opțiune - mai avantajoasă. Este vorba despre aplicațiile dedicate, prezente la aproape orice brand. De altfel, orice entitate online are o aplicație în ziua de astăzi. Pasionații de jocuri de noroc, de exemplu, pot accesa mai ușor interfața de joc printr-o aplicatie de cazino dedicată. Aceasta are aceleași beneficii ca în cazul brandurilor de haine sau supermarketurilor, beneficii descrise în rândurile de mai jos!

Urmărește-ne și pe Google News

Notificări instant privind reduceri sau stocul de produse

O aplicație dedicată este mai aproape de utilizator față de un website. Pentru a putea observa ce se întâmplă pe website, clientul trebuie să-l acceseze efectiv. Totuși, aplicațiile instalate în telefon primesc permisiunea de a trimite notificări în momentul în care acestea sunt emise de brand.

Astfel, clienții află imediat despre reduceri noi, precum și despre revenirea în stoc a unor produse preferate. Cu alte cuvinte, clienții pot avea magazinul brandului respectiv în propriul buzunar, fiind mereu la curent cu ceea ce se întâmplă în acesta.

Desigur, notificările nu sunt limitate la reduceri, dar și la oferte promoționale sau chiar discount-uri personalizate, specifice anumitor clienți. Clienții care au achiziționat des produse dintr-un anumit magazin și au înregistrat achizițiile în aplicație pot primi vouchere și alte premii sau puncte bonus pe care le pot folosi mai apoi la achizițiile viitoare.

Ușurință și eficiență în utilizare

Când vine vorba de achiziții online, interfața unei aplicații dedicate este mult mai fluidă și mai prietenoasă pentru utilizator. Magazinele mari, cu foarte multe produse, pot experimenta probleme când vine vorba de compatibilitatea cu dispozitivele mobile a unui website, mai ales dacă acesta este vechi sau greu de actualizat la standardele moderne.

Totodată, aplicația dedicată este însoțită de diverse metode de securitate, inclusiv de metode de plată diverse, securizate la rândul lor. Clienții evită de obicei să plătească prin intermediul unui website, decât dacă sunt la un PC tip desktop - e mai ușor de procesat o comandă în acest fel.

În schimb, un procesator de plăți integrat într-o aplicație dedicată este mult mai intuitiv și ușor de folosit pentru utilizator.

Desigur, cel mai bun aspect este siguranța desăvârșită - o aplicație nu poate intra în magazinul de aplicații dacă nu este sigură!

Experiență complet personalizată pentru client

O aplicație dedicată a unui brand poate oferi o experiență complet personalizată pentru un client. De exemplu, supermarketurile integrează de regulă posibilitatea de a scana produsele în magazin și practic de a crea un bon fiscal care este la final achitat, la ieșirea din magazin.

Astfel, clientul poate economi foarte mult timp dacă alege să folosească o aplicație.

În cazul brandurilor de haine sau încălțăminte, clientul poate rezerva produse nou cu o singură atingere de ecran. Totodată, acesta se poate înscrie la tombole sau își poate personaliza pagina principală a aplicației conform stilului său vestimentar!

Un website, în schimb, nu poate fi creat pentru fiecare utilizator în parte - este o platformă mult mai generală. Totuși, dezvoltarea unei aplicații este un proces destul de permisiv, proces care permite brandurilor să se conecteze la maximum cu clienții!

3 beneficii ale utilizării aplicației unui brand în defavoarea vizitării website-ului acestuia

Unsplash

Unde există o aplicație dedicată disponibilă, aceasta ar trebui folosită. Experiența de achiziție este îmbunătățită semnificativ, dar mai ales se află din timp de reduceri, promoții și produse noi în stoc.

Utilizarea frecventă a unei aplicații în interacțiunea cu un brand poate aduce clientului chiar produse gratis sau reduceri semnificative. Prin urmare, de ce nu ar fi folosite aceste aplicații dedicate?

viewscnt
Afla mai multe despre
website
brand
clienti